Kucharik Gabi káoszmenedzser

Pozitív értelemben mániákus vagyok.

Káoszmenedzserként elhivatottan hiszek benne, hogy a céges dokumentáció, annak azonnali elérhetősége, strukturáltsága, egyszerű áttekinthetősége adja meg az alapját minden céges működésnek legyen szó a könyvelésről, a beszerzésről, logisztikáról, vagy épp a marketingről, sales tevékenységekről.

2020-ig multinacionális cégeknél dolgoztam, sok pozíciót betöltve. Mindig arra a területre irányítottak át, ahol szükség volt a strukturált szemléletemre, a gyors észjárásomra és a proaktív problémamegoldó képességemre.

Dolgoztam marketing és sales koordinátorként, majd ügyvezetői asszisztensként, compliance koordinátorként és kommunikációs munkatársként.

Magas szinten kezelem a Microsoft alkalmazásokat, adminisztrációs tevékenységekhez kötődő eszközöket, alkalmazásokat.

2021-ben döntöttem úgy, hogy a megszerzett tapasztalataimat, képességeimet a saját cégem keretein belül fogom ezentúl kamatoztatni kis, – és középvállalkozások támogatására koncentrálva.

Mindig szívügyemként kezeltem a munkatársaim tanulási lehetőségeit, sosem esett nehezemre átadni a tapasztalataimat, a megszerzett tudást, melyeket most nagyobb közönség számára is elérhetővé teszek videóimban.

Miért káoszmenedzser?

Több, mint 20 éves céges adminisztráció, vállalati kommunikáció, rendezvényszervezés terén szerzett tapasztalataimra támaszkodva, olyan kis, – közepes vállalkozásoknak segítek, ahol a napi ügyviteli terhek miatt a cégvezetésnek kevesebb ideje jut a cég profilját képező, elsődleges feladatokra.

Emellett célomul tűztem ki, az adminisztrációban dolgozóknak is segítséget nyújtok azzal, hogy megmutatom a kisvállalkozásokban leggyakrabban használt rendszerek megismerésével milyen minőségi változást lehet elérni a napi feladatok ellátása terén, és ennek következtében milyen nagy lépést lehet tenni a cégben végzett munkával kapcsolatos elégedettség terén is.

Bővebben: https://www.gabrielsoffice.hu/szakmai-tapasztalatok/

Épp ezért készítem folyamatosan és nagy odaadással a rövid online videós kurzusaimat, amelyek segítségével gyorsítható a napi feladatok ellátása.

Részletek itt: https://go-uzletikepzesek.hu/tanfolyamok/

Szakmai tapasztalatok

Gyógyszeripar
Sandoz

Irodai adminisztráció
Ügyvezetői asszisztencia
Kommunikáció
Compliance

Novartis

Marketing/sales
Rendezvényszervezés
Raktár, logisztika

Kozmetikai ipar
L’oreal Magyarország

Raktár, logisztika
Ügyfélszolgálat

KKV szektor

Irodai adminisztráció
Tanácsadás

Tanulmányok

Művelődésszervező szak Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely Rendezvényszervező szakirány 2003

MBA Public Relations Budapesti Metropolitan Egyetem 2017

Újságírás, blogger fakultáció
Magyar Íróképző
2021

Üzleti írásbeli kommunikáció
Magyar Íróképző
2021

Projektmenedzsment kurzus
Laba Hungary
2020

Logisztikai ügyintéző OKJ
Atalanta Kft.
2010

Irodavezető OKJ tanfolyam
Soter Line Kft.
1997

Applikációk

Irodai alkalmazások
Microsoft Word
Microsoft Excel
Microsoft Powerpoint
Microsoft Visio

Vállalatirányítási, CRM rendszerek
SAP, Click Up, Trello

Telekommunikációs applikációk
Teams, Zoom, Skype, Slack

Tartalomgyártási applikációk
Canva, WordPress Vimeo

Levelező rendszerek
Microsoft Outlook
MailChimp
Gmail

Felhőalapú szolgáltatások
Google Drive

Közösségi média felületek
Linkedin, Facebook