Kucharik Gabi káoszmenedzser
Pozitív értelemben mániákus vagyok.
Káoszmenedzserként elhivatottan hiszek benne, hogy a céges dokumentáció, annak azonnali elérhetősége, strukturáltsága, egyszerű áttekinthetősége adja meg az alapját minden céges működésnek legyen szó a könyvelésről, a beszerzésről, logisztikáról, vagy épp a marketingről, sales tevékenységekről.
2020-ig multinacionális cégeknél dolgoztam, sok pozíciót betöltve. Mindig arra a területre irányítottak át, ahol szükség volt a strukturált szemléletemre, a gyors észjárásomra és a proaktív problémamegoldó képességemre.
Dolgoztam marketing és sales koordinátorként, majd ügyvezetői asszisztensként, compliance koordinátorként és kommunikációs munkatársként.
Magas szinten kezelem a Microsoft alkalmazásokat, adminisztrációs tevékenységekhez kötődő eszközöket, alkalmazásokat.
2021-ben döntöttem úgy, hogy a megszerzett tapasztalataimat, képességeimet a saját cégem keretein belül fogom ezentúl kamatoztatni kis, – és középvállalkozások támogatására koncentrálva.
Mindig szívügyemként kezeltem a munkatársaim tanulási lehetőségeit, sosem esett nehezemre átadni a tapasztalataimat, a megszerzett tudást, melyeket most nagyobb közönség számára is elérhetővé teszek videóimban.
Miért káoszmenedzser?
Több, mint 20 éves céges adminisztráció, vállalati kommunikáció, rendezvényszervezés terén szerzett tapasztalataimra támaszkodva, olyan kis, – közepes vállalkozásoknak segítek, ahol a napi ügyviteli terhek miatt a cégvezetésnek kevesebb ideje jut a cég profilját képező, elsődleges feladatokra.
Emellett célomul tűztem ki, az adminisztrációban dolgozóknak is segítséget nyújtok azzal, hogy megmutatom a kisvállalkozásokban leggyakrabban használt rendszerek megismerésével milyen minőségi változást lehet elérni a napi feladatok ellátása terén, és ennek következtében milyen nagy lépést lehet tenni a cégben végzett munkával kapcsolatos elégedettség terén is.
Bővebben: https://www.gabrielsoffice.hu/szakmai-tapasztalatok/
Épp ezért készítem folyamatosan és nagy odaadással a rövid online videós kurzusaimat, amelyek segítségével gyorsítható a napi feladatok ellátása.
Részletek itt: https://go-uzletikepzesek.hu/tanfolyamok/
Szakmai tapasztalatok
Gyógyszeripar
Sandoz
Irodai adminisztráció
Ügyvezetői asszisztencia
Kommunikáció
Compliance
Novartis
Marketing/sales
Rendezvényszervezés
Raktár, logisztika
Kozmetikai ipar
L’oreal Magyarország
Raktár, logisztika
Ügyfélszolgálat
KKV szektor
Irodai adminisztráció
Tanácsadás
Tanulmányok
Művelődésszervező szak Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely Rendezvényszervező szakirány 2003
MBA Public Relations Budapesti Metropolitan Egyetem 2017
Újságírás, blogger fakultáció
Magyar Íróképző
2021
Üzleti írásbeli kommunikáció
Magyar Íróképző
2021
Projektmenedzsment kurzus
Laba Hungary
2020
Logisztikai ügyintéző OKJ
Atalanta Kft.
2010
Irodavezető OKJ tanfolyam
Soter Line Kft.
1997
Applikációk
Irodai alkalmazások
Microsoft Word
Microsoft Excel
Microsoft Powerpoint
Microsoft Visio
Vállalatirányítási, CRM rendszerek
SAP, Click Up, Trello
Telekommunikációs applikációk
Teams, Zoom, Skype, Slack
Tartalomgyártási applikációk
Canva, WordPress Vimeo
Levelező rendszerek
Microsoft Outlook
MailChimp
Gmail
Felhőalapú szolgáltatások
Google Drive
Közösségi média felületek
Linkedin, Facebook