ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Kucharik Gabriella, egyéni vállalkozó

Hatályos: 2023. augusztus 14-től

Tartalomjegyzék

1.    Eladó adatai 4

2.    Általános rendelkezések, hatály. 4

3.    Szerzői jog. 5

4.    Felelősség. 5

5.    A szerződés alapjául szolgáló jogszabályok. 5

6.    Fogalmak. 6

7.    A szerződés nyelve, a szerződés formája. 7

8.    Árak. 7

8.1.     A Honlapon feltüntetett árak. 7

8.2.     Hibás ár. 7

9.    A Honlap használata, a megrendelés folyamata. 7

9.1.     A Termék kiválasztása. 7

9.2.     A megrendelés elküldése. 8

9.3.     A megrendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte és a szerződés teljesítése. 8

9.4.     A felhasználói fiók használata. 9

9.5.     A felhasználó fiók törlése. 10

10.      Adatbeviteli hibák javítása. 10

11.      Fizetési mód és számlaküldés. 10

12.      Technikai információ. 10

13.      Elállási jog. 11

14.      Szavatosság, jótállás. 11

Vásárló a szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti: 11

14.1.       Kellékszavatosság. 11

14.2.       Termékszavatosság. 14

14.3.       Jótállás. 15

15.      A Termék jogszerű használata. 15

16.      Panaszkezelés, jogérvényesítés, vitarendezés. 16

16.1.       Írásban tett panasz. 16

16.2.       Fogyasztóvédelmi eljárás. 16

16.3.       Bírósági eljárás. 17

16.4.       Békéltető testület 17

16.5.       Online vitarendezési platform.. 19

16.6.       Értékelés elhelyezése a Honlapon. 19

17.      Részleges érvénytelenség. 20

18.      Magatartási kódex. 20

  1. Eladó adatai

Név: Kucharik Gabriella, egyéni vállalkozó (továbbiakban: Eladó)

Székhely: 1171 Budapest, Tanár utca 30.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala XVII. kerületi Hivatala

Nyilvántartásba történő felvétel napja: 2013. november 4.

Nyilvántartási szám: 34826106

Adószám: 66414706-1-42

Statisztikai számjel: 66414706-8211-231-01

Kamarai tagság: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

Kamarai regisztrációs szám: BU66414706

Bankszámlaszám: 11773171-05328480

Honlap: www.go-uzletikepzesek.hu

Telefonszám: +36-70-774-2015

Email elérhetőség: info@gabrielsoffice.hu

Tárhelyszolgáltató: Hetzner Online GmbH (székhely: Industriestr. 25., 91710 Gunzenhausen, Németország, honlap: www.hetzner.com, email elérhetőség: info@hetzner.com)

Webshop motor szolgáltató: WooCommerce Ireland Ltd. (székhely: Grand Canal Dock, 25 Herbert Pl, Dublin, D02 AY86, Írország, honlap: www.woocommerce.com)

2. Általános rendelkezések, hatály

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák Eladó, valamint az Eladó honlapján (továbbiakban: Honlap) kínált üzleti képzéseket tartalmazó online termékek (továbbiakban: Termék) megvásárlóinak (továbbiakban: Vásárló) – a továbbiakban együttesen Felek – jogait és kötelezettségeit.

Jelen ÁSZF minden olyan Termékre kiterjed, melyet Vásárló az Eladótól történő megrendeléssel kezdeményez.

Jelen ÁSZF tartalmazza továbbá a távollevők között megkötött szerződések esetén a jogszabályban előírt tájékoztatást és a teljesítés szabályait, a szerződés létrejöttének feltételeit, a szerződés létrejöttére vonatkozó szabályokat, a teljesítési határidőket, felelősségi szabályokat, valamint az elállási jogokra vonatkozó tájékoztatást.

Eladó az ÁSZF Honlapon történő megjelenítésével Vásárló számára lehetővé és elérhetővé teszi, hogy a Honlap felkeresésekor és a szerződés megkötése előtt a jogszabályban előírt, szükséges tájékoztatást megkapja.

Vásárló a megrendelésével egyidejűleg elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy az ÁSZF-t bármikor a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa. Ezen módosítások a folyamatban lévő vagy folyamatos szerződéseket nem érinthetik, a módosítás csak az annak közzétételét követően hatályba lépő szerződéseket érinti. Eladó ugyanakkor az ÁSZF mindenkor hatályos változatát a Honlapon elhelyezi, így a Honlap felkeresésekor az ÁSZF aktuális változata elérhető és megismerhető Vásárló számára.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó jogszabályi rendelkezések, valamint az egyéb kötelezően alkalmazandó normák az irányadók és alkalmazandók.

A Honlapon megjelenített védjegyek, logók, tartalmak, valamint egyéb anyagok szerzői jogi védelem alatt állnak. Kifejezett előzetes írásbeli hozzájárulás nélkül harmadik személy semmilyen módon és jogcímen nem használhatja, nem másolhatja, nem terjesztheti, és nem teheti közzé a Honlap tartalmát. Tilos a Honlapon előzetes írásbeli hozzájárulás nélkül bármilyen más honlaphoz kapcsolást (linket) létrehozni. Lajstromozott védjegy, valamint szerzői jogi védelem alatt álló mű jogellenes felhasználása jogi eljárást vonhat maga után.

Eladó a Honlap használatából, illetve annak bármikor, bármilyen okból, bármilyen időtartamra bekövetkező elérhetetlenné válásából esetlegesen eredő kárért, veszteségért vagy költségért nem vállal felelősséget. Nem vállal felelősséget továbbá semmilyen, arra jogosulatlan személy által végzett, illetve késedelmes információátadás, számítógépes vírus, vonal- vagy rendszerhiba következtében az adatokban végbemenő változásért sem. Eladó fenntartja a jogot a Honlapon megjelenített tartalmak módosítására, továbbá elérhetőségük megszüntetésére. Eladó nem vállal továbbá felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, vagy publikált anyagokért, amelyek a Honlaphoz kapcsolódnak, vagy amelyre hivatkoznak.

5. A szerződés alapjául szolgáló jogszabályok

  • az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2018/302 rendelete (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
  • 1995. évi CXIX. törvény a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (DM törvény)
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről (Fgytv.)
  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Eker tv.)
  • 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról (Fttv.)
  • 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.)
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (Ptk.)
  • 2016. évi CXXX. törvény a polgári perrendtartásról (Pp.)
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól   
  • 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól

6. Fogalmak

  • Általános szerződési feltétel: Általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.
  • Áru/Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt online termék
  • Eladó: a Honlapot üzemeltető és a Termékeket eladásra kínáló vállalkozás
  • Felek: Eladó és Vásárló együttesen
  • Vásárló: az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, aki a honlapon kínált termék valamelyikét megrendeli vagy megvásárolja
  • Fogyasztó: a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontjában meghatározottak szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
  • Fogyasztói szerződés: az a szerződés, amely fogyasztó és olyan személy között jön létre, aki (amely) a szerződést gazdasági vagy szakmai tevékenysége körében köti
  • Gyártó: a termék előállítója, importtermék esetén az Árut az Európai Unió területére behozó importőr, valamint bármely olyan személy, aki vagy amely az Árun nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének feltüntetésével önmagát gyártóként tünteti fel
  • Jótállás: jogszabályon alapuló kötelező jótállás, vagy a Ptk. szerinti, a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal
  • Szerződés: Eladó és Vásárló között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
  • Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő Felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
  • Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a Felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz
  • Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
  • Vásárló: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
  • Vételár: a termékért fizetendő ellenszolgáltatás
  • Webáruház: A Honlapon kínált termékek értékesítésére szolgáló felület

7. A szerződés nyelve, a szerződés formája

A szerződés nyelve a magyar.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések elektronikus úton jönnek létre távollévő Felek között, nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, és azokat Eladó nem iktatja.

8. Árak

8.1 A honlapon feltüntetett árak

Az árak forintban értendők, az árakat általános forgalmi adó összeg nem terheli.

Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem érinti a már megkötött szerződéseket. Amennyiben hibásan feltüntetett árú Termékre megrendelés érkezik, de a szerződés még nem került megkötésre, úgy Eladó az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján, az ott meghatározott feltételek szerint jár el.

A Termékek árainak változását Eladó a Honlapon közzéteszi, az árváltozás ezen tájékoztatás megtételével egyidejűleg hatályba lép.

8.2 Hibás ár

Hibás ár (pl. 0 Ft-os ár, kedvezményes ár esetén rosszul számított kedvezmény stb.) feltüntetése esetén Eladó felajánlja a Termék valós áron történő megrendelésének lehetőségét. Vásárló jogosult dönteni, hogy a Terméket valós áron megrendeli, vagy lemondja a megrendelést, amely utóbbi esetben Vásárlót ezért hátrányos jogkövetkezmény nem éri.

9. A honlap használata, a megrendelés folyamata

9.1.  A Termék kiválasztása

Eladó által a Honlapon kínált Termékek online videós tananyagok, üzleti képzések.

A Termékek területi korlátozás nélkül megrendelhetők.

Vásárló a kiválasztott Termékre kattintva megtekintheti annak bővebb leírását, így:

  • a tananyag/képzés tartalmát
  • a videó formátumát
  • a videó időtartamát
  • a Termék vételárát

A Vásárló kiválasztja a számára érdekes tanfolyamot, a „Megrendelem” gombra kattintással a Terméket a Kosárba helyezi. Amennyiben mégsem kívánja a Terméket megrendelni, a Kosárból a Termék neve előtt található piros színű „X” jelre kattintva eltávolíthatja.

Ha Vásárló több Terméket szeretne a Kosárba helyezni, akkor a „Vásárlás folytatása” gombra kattinthat, melyet követően a rendszer visszanavigálja a „Tanfolyamok” aloldalra. Itt Vásárló ki tudja választani, hogy mely egyéb képzést szeretné még megvásárolni.

Azon Vásárlót, aki első alkalommal vásárol a Webáruházban, a rendszer az első vásárlás során regisztrálja. Első vásárláskor Vásárló emailen kap egy linket, amelyre kattintva a Felhasználói fiókhoz tartozó jelszót beállíthatja.

A visszatérő Vásárlók az első vásárlás során megadott email cím és az általuk választott, az első vásárláskor kiküldött automatikus levélben található linkre kattintva beállított jelszóval tudnak belépni a Felhasználói fiókba.

Elfelejtett jelszó esetén a jelszó visszaállítási kérelemnél a visszatérő Vásárló kap egy automatikus emailt, az abban található linkre kattintva tudja módosítani a jelszavát.

9.2 A megrendelés elküldése

Amennyiben Vásárló nem kíván több Terméket a Kosárba helyezni, a „Megrendelem” gombra kattintva meg kell adnia a számlázási és elérhetőségi adatait. Ekkor megtekintheti a rendelés tartalmát.

A megrendelés véglegesítéséhez és a fizetés megkezdéséhez Vásárlónak nyilatkoznia kell az Adatkezelési tájékoztató megismeréséről, valamint jelen ÁSZF megismeréséről és elfogadásáról.

Ezt követően a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva megkezdheti a fizetést.

9.3.  A megrendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte és a szerződés teljesítése

Vásárló a Termék megrendelését bármikor leadhatja.

            A szerződés elektronikus úton jön létre oly módon, hogy Vásárló a Terméket megrendeli, a Termék vételárát megfizeti, melyet követően a Termékhez a felhasználói fiókján keresztül azonnal hozzáfér.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Vásárló minősül ajánlattevőnek.

Eladó a Termékhez való hozzáférés Vásárló részére történő biztosításával kifejezetten elfogadja Vásárló ajánlatát. Amennyiben a hozzáférés biztosítása a megrendelést és sikeres díjfizetést követő 48 órán belül nem történik meg, Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A teljesítés időpontja az az időpont, amikor Eladó az online Termékhez való hozzáférést biztosítja Vásárló részére.

Első vásárlás és fizetés után Vásárló felhasználói fiókja azonnal aktívvá válik, a rendszer pedig belépteti a Vásárlót a felhasználói fiókba, ahol Vásárló azonnal hozzáfér a megvásárolt Termékhez.

A fizetéssel megtörténik a regisztráció is, Vásárló automatikus emailt kap a felhasználói fiók elkészültéről és a sikeres vásárlásról.

9.4 A felhasználói fiók használata

A Termék vételárának kifizetését követően Vásárlót a rendszer azonnal belépteti a felhasználói fiókjába, ahol megtekintheti a megrendelését. A megvásárolt videók megtekintéséhez Vásárlónak át kell lépnie a „Fiókom/Képzéseim” menüpontba.

A tanfolyamra kattintással megjelennek a részletek, valamint megtekinthető a tanfolyam tartalma. A tanfolyam alatti kék színnel jelölt szövegre kattintva elindul a videó.

A videó a vásárlástól számított 3 hónapig tekinthető meg. Ez idő alatt Vásárló korlátlan számban megtekintheti a videót, így azt a 3 hónapos időtartam alatt bármikor újra megnézheti. A kapcsolódó tanfolyamra kattintva Vásárló láthatja, mely időpontig nézheti meg a videót.

A 3 hónapos időszak elteltét követően Vásárló hozzáférése a Termékhez automatikusan megszűnik.

A Felhasználói fiókot Vásárló a „Kijelentkezés” gombra kattintással hagyhatja el, a „Bejelentkezés” gombra kattintva pedig felhasználónév/email cím és jelszó megadásával bármikor visszatérhet a fiókba.

A Felhasználói fiókjába belépve Vásárló megtekintheti a legutóbbi rendeléseit, továbbá módosíthatja a számlázási adatait, jelszavát, valamint egyéb fiók adatait.

Ha Vásárló rákattint a legutóbbi rendeléseire, akkor a rendszer listát készít azokról. A „Megtekintés” gombra kattintva pedig részleteiben látja a megrendelést és a megrendelés státuszát.

A „Fiókom” menü alatt Vásárló az alábbiakat tekintheti meg:

  • Képzéseim
  • Rendelések
  • Fiók adatok
  • Fizetési módok
  • Cím

A Fiók adatok alatt Vásárló módosíthatja a nevét, a megjelenítendő nevet, az email címet és itt tudja megváltoztatni a jelszavát is.

9.5 A felhasználói fiók törlése

Vásárló a felhasználói fiókjának törlését kezdeményezheti oly módon, hogy erre irányuló kérését elektronikus levél formájában megküldi Eladó info@gabrielsoffice.hu email címére.

Eladó nyomatékosan felhívja Vásárló figyelmét, hogy a felhasználói fiók törlése a Vásárló erre irányuló kérése esetén megtörténik, így – amennyiben Vásárló aktív hozzáféréssel rendelkezik valamely Termékhez – a Termék elérésének fennmaradó időszaka – tekintettel arra, hogy ahhoz a továbbiakban felhasználói fiók hiányában nem fér hozzá – elvész. Ebben az esetben Eladót pénzvisszafizetési kötelezettség nem terheli.

10. Adatbeviteli hibák javítása

Vásárlónak a megrendelés során, a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok javítására vagy módosítására. Fontos, hogy Vásárló mindig ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen az általa megadott adatok alapján kerül sor a számlázásra, illetve a Termék elérésére

    Eladó kifejezetten felhívja Vásárló figyelmét arra, hogy az általa tévesen megadott email cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét, amely esetben Eladót felelősség nem terheli.

    Amennyiben Vásárló a megrendelés véglegesítését követően hibát fedez fel a megadott adatokban, a lehető legrövidebb időn belül a rendelése módosításának kezdeményezése szükséges. A hibás rendelés módosítását a megrendeléskor megadott email címről küldött levéllel vagy telefonon jelezheti Eladó felé.

    11. Fizetési mód és számlaküldés

    Termék vételárát Vásárló a Paylike online fizetés felületen keresztül teljesítheti.

      A Paylike biztosítja a vásárlók számára a legnépszerűbb fizetési módokat, mint például Visa, Mastercard, Apple Pay és Google Pay.

      A felületről bővebben itt tájékozódhat: www.paylike.hu

      Számlaküldés:

      A Termék vételáráról kiállított számlát Vásárló a Billingo rendszerén keresztül elektronikus úton kapja meg a regisztráció során megadott email címre. Vásárlónak gondoskodnia kell arról, hogy a számla elektronikus úton kézbesíthető legyen. Amennyiben Vásárló email címe megváltozik, arról Vásárló köteles az Eladót az info@gabrielsoffice.hu email címre küldött levélben értesíteni.

      12. Technikai információ

      A videós tananyagok mp4 formátumban érhetők el.

      Vásárló  bármilyen modern böngésző használatával, valamint bármilyen internethozzáférést biztosító eszközről (okostelefon, tablet, laptop, okostévé stb.) be tud jelentkezni a felhasználói fiókjába, és így hozzáfér a megvásárolt Termék tartalmához.

      13. Elállási jog

      Fogyasztót az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20. §-a szerint megilleti a 14 napon belüli, indokolás nélküli elállás joga.

        Fogyasztó: a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontjában meghatározottak szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

        A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet meghatározza azon esetek körét is, amely esetekben a Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát.

        Az elállás joga nem illeti meg a Vásárlót a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés – a szolgáltatás egészének teljesítését követően –, valamint a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha az Eladó a Vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Vásárló e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.

        Vásárló az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, és beleegyezik abba, hogy az Eladó a Termék vételárának Vásárló általi megfizetését követen azonnal hozzáférést biztosít a Termékhez, mellyel Vásárló elveszíti a fent részletezett elállási jogát.

        14. Szavatosság, jótállás

        A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

          Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

          A Termék hibája esetén Eladó a szavatossági jogokat a Ptk. és 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint biztosítja.

          Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

          Vásárló a szavatossági igényeit az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

          Honlap: www.go-uzletikepzesek.hu

          Email elérhetőség: info@gabrielsoffice.hu

          14.1 Kellékszavatosság

          A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 3. számú melléklet alapján készült.

          Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

          Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. és – fogyasztói szerződések esetében – a 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

          Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

          Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

          • kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
          • ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
          • választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

          Fogyasztói szerződésnél ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az Áru és a digitális elemeket tartalmazó Áru teljesítésének időpontjától számított 1 éven belül felismert hiba már az Áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az Áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

          Az Eladó megtagadhatja az Áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne az Eladónak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve az Áru hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

          Fogyasztó akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

          • az Eladó nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette az alábbi feltételeket
            • az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét
            • ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
          • megtagadta az Áru szerződésszerűvé tételét,
          • ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy az Eladó megkísérelte az Áru szerződésszerűvé tételét,
          • a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá, vagy
          • az Eladó nem vállalta az Áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a Fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

          Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, az Eladót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

          Fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét – a szerződésszegés súlyához igazodva – részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg az Eladó nem tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségeinek.

          Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a Fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.

          Az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt Áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan Áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az Áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő Áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított Áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.

          Fogyasztónak az Árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében Eladó rendelkezésére kell bocsátania.

          Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által ténylegesen megkapott Áru értékének különbözetével.

          A Fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga az Eladónak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.

          Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott Árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a Fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás Áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb Áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a Fogyasztótól nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

          Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

          • a Fogyasztónak az Eladó költségére vissza kell küldenie az Eladónak az érintett árut és
          • az Eladónak haladéktalanul vissza kell térítenie a Fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

          Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

          Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak, de 1 évnél rövidebb elévülési határidő ekkor sem köthető ki érvényesen.

          Fogyasztónak nem minősülő Vásárlók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés (átadás) napján indul.

          Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

          Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

          Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

          A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

          14.2. Termékszavatosság

          Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

            Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

            Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

            Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

            Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

            A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

            Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

            Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

            Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

            Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

            A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

            A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

            • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
            • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
            • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

            A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

            Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

            14.3 Jótállás

            Jogszabályban előírt kötelező jótállási kötelezettség nem vonatkozik az Eladó által kínált Termékekre.

            15. A termék jogszerű használata

                          Vásárló tudomásul veszi, hogy a videós tananyagokat kizárólag saját célra használhatja.

              A Vásárló nem teheti az alábbiakat és más személyt sem ösztönözhet, segíthet vagy kérhet fel arra, hogy az alábbiakat tegye:

              • Termék és tartalmának kereskedelmi vagy közcélra történő felhasználása,
              • Termék és tartalmának jogtalan vagy nem rendeltetésszerű felhasználása,
              • Termékről kép- és hangfelvétel készítésére alkalmas eszközzel felvétel készítése,
              • Termék bármely módon történő rögzítése és harmadik fél részére való elérhetővé tétele,
              • Termék tartalmának másolása, sokszorosítása, kölcsönzése, értékesítése, közvetítése, vagy egyéb módon való terjesztése, szerkesztése vagy bármely egyéb módon való továbbítása vagy adaptálása,
              • Termék és tartalmának – akár ingyenesen, akár díj ellenében elérhető – tartalom- vagy fájlmegosztó oldalakon való elhelyezése,
              • Termék részét képező bármely biztonsági, titkosítási vagy egyéb technológia vagy szoftver megkerülése, módosítása, eltávolítása, megváltoztatása vagy bármely egyéb módon történő manipulálása.
              • Termék és tartalmának a szerzői jogi törvények, egyéb jogszabályok vagy jelen ÁSZF megsértésével történő egyéb használata.

              Vásárló köteles a Terméket az előírásoknak megfelelően használni, ellenkező esetben az Eladó jogosult a Termék hozzáférését szüneteltetni, vagy a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

              A hibás vagy helytelen használatból eredő károkért Vásárló felelősséggel tartozik. Amennyiben az Eladó értesül a Vásárló általi visszaélésről vagy a Termék jogtalan használatáról, jogi útra terelheti az ügyet.

              A Termék jelen pont megsértésével történő használata mindenkor a szerződés súlyos megszegésének minősül, melynek alapján Eladó jogosult a Termék hozzáférését azonnali hatállyal megszüntetni és a szerződést felmondani. Ebben az esetben a Vásárló által megfizetett vétalárat vagy annak időarányos összegét Eladónak nem áll módjában Vásárló részére visszatéríteni.

              A Termék használatának megsértése esetén – fentieken túl – Eladó jogosult a jogsértés megtörténtének bírósági megállapítását kérni, továbbá többek között követelheti:

              • a jogsértés abbahagyását és a jogsértő eltiltását a további jogsértéstől,
              • a jogsértő szolgáltatás nyújtásának megtiltását,
              • a jogsértő általi adatszolgáltatást a jogsértésben résztvevőkről, a jogsértő hasznosításra kialakított üzleti kapcsolatokról,
              • a jogsértéssel elért gazdagodás visszatérítését,
              • kártérítést.

              A jogkövetkezmények alkalmazásával kapcsolatos költségek minden esetben a jogsértő Vásárlót terhelik.

              16. Panaszkezelés, jogérvényesítés, vitarendezés

              16.1 Írásban tett panasz

                Vásárló az Eladó, valamint az Eladó érdekében vagy javára eljáró személynek az Áru Fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát írásban, elektronikus levél útján írásban közölheti az Eladóval az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

                Honlap: www.go-uzletikepzesek.hu

                Email elérhetőség: info@gabrielsoffice.hu

                Az írásban tett panaszt Eladó köteles a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolni, és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító állápontját Eladó köteles megindokolni.

                A panasz elutasítása esetén az Eladó köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

                Amennyiben Eladó és Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a következő pontokban részletezett jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Fogyasztó számára.

                16.2. Fogyasztóvédelmi eljárás

                Fogyasztó bármilyen fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre vagy hivatalból eljár, vizsgálva ezzel Eladó piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. Fogyasztó egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldja meg, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság ebben az esetben átteszi a kérelmező ügyét a békéltető testülethez.

                  A fogyasztóvédelmi hatóság a kormányhivatal. A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei megtalálhatóak itt: https://www.kormanyhivatal.hu/hu

                  16.3. Bírósági eljárás

                  Vásárló a Ptk., valamint a Pp. rendelkezései alapján jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bírósági úton történő érvényesítésére.

                  16.4. Békéltető testület

                    Ha Fogyasztónak vásárlásával kapcsolatban kifogása merül fel, és azt nem tudja az Eladóval rendezni, a gyors, ingyenes és egyszerű eljárást lefolytató békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testület egyezséget próbál meg létrehozni a Fogyasztó és az Eladó között, ennek hiányában pedig dönt az ügyben. Fontos, hogy a Fogyasztó csak szerződésének teljesítésével, azaz egyedi jogvitájával kapcsolatban fordulhat a testülethez, más, a fogyasztóvédelmi hatóság hatáskörébe tartozó ügyben (pl. megtévesztés, árfeltüntetés, stb.) nem, ilyen esetben a békéltető testület átteszi az ügyet a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

                    A békéltető testület a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett független testület. Hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Eladónak együttműködési kötelezettsége van, ami azt jelenti, hogy a békéltető testületi meghallgatásra az Eladó köteles válasziratot benyújtani, valamint a meghallgatáson a cég képviselője köteles megjelenni, ellenkező esetben fogyasztóvédelmi bírságot szab ki rá a fogyasztóvédelmi hatóság.

                    A cég személyes megjelenési kötelezettsége nem terjed ki arra az esetre, ha székhelye, telephelye vagy fióktelepe az eljárást lefolytató békéltető testület szerinti vármegyében nincs. Ebben az esetben Eladó együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

                    A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy Fogyasztó az eljárás megindítása előtt az Eladóval közvetlenül megkísérelje a panaszügy rendezését. A közvetlen rendezés sikertelensége esetén adható be kérelem a békéltető testülethez.

                    Jogorvoslat, fellebbezés lehetősége a Békéltető Testület döntése ellen:

                    Az Fgytv. rendelkezési értelmében bíróság előtt csak abban az esetben van lehetőség a határozat megtámadására, ha az eljáró tanács eljárási szabályt sértett, illetve az Eladó az ajánlás hatályon kívül helyezését kérheti a bíróságtól jogszabálysértés esetén.

                    A békéltető testületi döntés nem érinti Fogyasztónak azt a jogát, hogy igényét bírósági eljárás keretében érvényesítse. Tehát a bírói út igénybevételére a békéltető testületi eljárás lefolytatását követően is van lehetőség.

                    Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

                    Baranya Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7625 Pécs, Majorossy Imre utca 36. Telefon: +36-72-507-154
                    Email: info@baranyabekeltetes.hu
                    Honlap: www.baranyabekeltetes.hu    
                    Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefon: +36-20-373-2570
                    Email: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
                    Honlap: www.jaszbekeltetes.hu  
                    Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefon: +36-76-501-525, +36-76-501-532
                    Email: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
                    Honlap: www.bacsbekeltetes.hu  
                    Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefon: 06-34-513-010
                    Email: bekeltetes@kemkik.hu
                    Honlap: www.kem-bekeltetes.hu  
                    Békés Vármegyei Békéltető Testület Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefon: +36-66-324-976
                    Email: bekeltetes@bmkik.hu
                    Honlap: www.bmkik.hu  
                    Nógrád Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz. 14. Telefon: +36-32-520-860
                    Email: nkik@nkik.hu
                    Honlap: www.nkik.hu  
                    Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli utca 1. Telefon: +36-46-501-090, +36-46-501-871 Email: bekeltetes@bokik.hu
                    Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu  
                    Pest Vármegyei Békéltető Testület Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2 Telefon: +36-1-792-7881
                    Email: pmbekelteto@pmkik.hu
                    Honlap: www.pestmegyeibekelteto.hu  
                    Budapesti Békéltető Testület Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefon: +36-1-488-2131
                    Email: bekelteto.testulet@bkik.hu
                    Honlap: www.bekeltet.bkik.hu
                    Somogy Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefon: +36-82-501-000, +36-82-501-026
                    Email: skik@skik.hu
                    Honlap: www.skik.hu  
                    Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefon: +36-62-554-250/118
                    Email: bekelteto.testulet@csmkik.hu
                    Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu  
                    Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi utca 2. Telefon: +36-42-420-180
                    Email: bekelteto@szabkam.hu
                    Honlap: www.bekeltetes-szabolcs.hu  
                    Fejér Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefon: +36-22-510-310
                    Email: bekeltetes@fmkik.hu
                    Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
                    Tolna Vármegyei Békéltető Testület Cím: 7100 Szekszárd, Arany János utca 23-25. Telefon: +36-74-411-661
                    Email: kamara@tmkik.hu
                    Honlap: www.tmkik.hu  
                    Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a Telefon: 06-96-520-217
                    Email: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
                    Honlap: www.bekeltetesgyor.hu  
                    Vas Vármegyei Békéltető Testület Cím: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc utca 23. Telefon: +36-94-312-356, +36-94-506-645
                    Email: pergel.bea@vmkik.hu
                    Honlap: www.vasibekelteto.hu  
                    Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15. Telefon: +36-52-500-710, +36-52-500-745 Email: bekelteto@hbkik.hu
                    Honlap: www.hbmbekeltetes.hu  
                    Veszprém Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220 Telefon: +36-88-814-121, +36-88-814-111
                    Email: info@bekeltetesveszprem.hu
                    Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu  
                    Heves Vármegyei Békéltető Testület Cím: 3300 Eger, Hadnagy utca 6. földszint Telefon: +36-36-416-660/105
                    Email: bekeltetes@hkik.hu
                    Honlap: www.hkik.hu  
                    Zala Vármegyei Békéltető Testület Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. Telefon: +36-92-550-513
                    Email: zmbekelteto@zmkik.hu
                    Honlap: www.bekelteteszala.hu  

                    16.5 Online vitarendezési platform

                    Az Európai Bizottság Online létrehozott egy platformot, ahol a fogyasztók és kereskedők felkérhetnek egy pártatlan vitarendezési testületet online vásárlással kapcsolatos jogvitáik rendezésére.

                    Az online vitarendezési platform segítségével lehetőség van internetes vásárlással kapcsolatos panaszokat digitális formában, bármelyik uniós nyelven az Európai Unió bármely pontjáról elküldésére a kiválasztott alternatív vitarendezési testületnek.

                    Az eljárás általában teljes mértékben online zajlik, az alternatív vitarendezési testület kiválasztását követően kb. 90 napot vesz igénybe, és ingyenesen vagy jelképes összegű díj ellenében történik.

                    Elérhetőségek és részletek itt:

                    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

                    16.6. Értékelés elhelyezése a Honlapon

                    Eladó a Honlapján vásárlói véleményeket tesz közzé, mely a termékek értékelését teszi lehetővé.

                      Vélemény leadására úgy van mód, hogy a vásárláskor Vásárló által megadott email címre küldött emailre válaszolva tud értékelést adni. Ezen technikai intézkedések biztosítják, hogy csak tényleges Vásárlók adhassanak le értékelést.

                      Eladó a pozitív és negatív értékelések között nem tesz különbséget, azokat a Honlapon egyaránt megjelenti. Eladónak abban az esetben van lehetősége az értékelések moderálására, ha azok tartalma obszcén vagy sértő.

                      Fentiek következtében a rendszer és Eladó Honlapja csak valós, a termékeket ténylegesen megvásárló és/vagy használó Vásárlók értékeléseit és véleményeit tartalmazza.

                      17. Részleges érvénytelenség

                      Amennyiben az ÁSZF valamely pontja hiányos vagy hatálytalan, a szerződés egyéb pontjai érvényben és hatályban maradnak. A hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.

                      18. Magatartási kódex

                        Eladó nem rendelkezik az Fttv. szerinti magatartási kódexszel.